Wij doen ons uiterste best om u zo snel mogelijk een juist antwoord te kunnen geven,
een product naar tevredenheid te leveren en/of te monteren of u te helpen bij een probleem met bestellen,
uw product of het zoeken naar de juiste producten.
Op deze informatiepagina zijn daarom een aantal categorieën te vinden,
zoals ‘Veelgestelde vragen’, ‘Retourneren’, ‘Contact Opnemen’ en ‘Afspraak maken’.
Bekijk de sectie voor meer informatie m.b.t. het gewenste onderwerp.
Voor u ons belt, mailt of chat, heeft u al eens gekeken op onze ‘veelgestelde vragen’-pagina?
Hier zijn al vele antwoorden te vinden en voorkomt wellicht dat u wacht op het ontvangen van het gewenste antwoord.
Uiteraard willen wij altijd dat u 100% tevreden bent met uw bestelling,
maar als u om welke reden dan ook niet tevreden bent,
kunt u het product onder enkele voorwaarden retourneren/annuleren.
Wilt u een montage-afspraak inplannen?
U kunt via dit contactformulier een afspraak aanvraag versturen.
Wilt u sneller schakelen?
Na onze uitnodiging voor het maken van een montage-afspraak kunt u onze werkplaatsreceptie (ma – vrij, 09:00-17:00)
telefonisch bereiken via het in de e-mail genoemde telefoonnummer.
Let op: dit is enkel van toepassing bij bestellingen waarbij gekozen is voor montage door Autobedrijf Mebu.
Is uw vraag onverhoopt niet op onze website te vinden?
Vult ons contactformulier in met uw vraag en wij komt zo spoedig mogelijk met een antwoord!
Contactgegevens:
Whatsapp: 06 – 82387682
(bellen via whatsapp niet mogelijk!)
E-mail: verkoop@mebu.nl